30 November 2010

hasil kerja tangan aku n budak umah....

ni ler peanut butter cake. first aku amik tempahan.wakaka tempahan ker. takder la ni permintaan untuk aku buat birthday cake untuk budak opis aku.kebetulan lak slah sorang birthday boy tak makan coklat so coklat just tuk hiasan ajer ler.



ni lak antara coklat2 yang aku buat n dibantu oleh member umah khas tuk birthday anak sedara aku. biasanya kan bebudak suka shape cengini. yummy2..original coklat punya n rasa pun sedap. bagi aku camner aku nak makan org pun mesti nak makan cenggitu.

hah coklat yang ni boleh ler tuk tempahan. tapi sapa suka yang bntuk siput ker aper ker boleh ajer.akan ader chocolate perasa blueberry n so on. haha..harga sebiji yang mana ader perasa tu lain sket dari yang biasa. harga boleh dirunding. wakaka..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...