09 Februari 2011

hang out ngan family n anak-anak

dimanakah tempat ni?????. hah ni ler alam impian. kawasan perumahan elit kat area shah alam. kebetulan dekat ngan kawasan umah akak aku kat bandar putera. very nice. design and so on. ari tu siap ader pasangan pengantin bergambar lagi. ramai yang datang main layang-layang ler. kebanyakan family lah.




sporting giler anak-anak sedara aku. bila aku jerit jer cakap aksi bebas hah ini ler gayanya. yang si adik tu muka cam tak puas hati ajer. yang si akak lak siap enjoy lagi. aku pun tak perasan dia lompat . tapi ok arrr kan gambar ni.
hah tgk la gaya peace si adik. memang pelik sket dan sering jadi topik perbualan tuk aku n adik aku gelak. hahahahaha..


yang si kakak ni memang gemar bergambar. bila ajak bergambar macam-macam aksi dia.
hah ni tgh pegeng tali layang-layang.cuaca dan angin yang bagus untuk main.

ni lak gambar candid aku. hehe..

ni gambar masa kat umah akak aku sebelum kitaorg gi shopping and lepak kat taman alam impian tuh.
panjat jangan tak panjat. sempat lagi posing tuh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...