11 Mei 2011

kenduri kawin dayah..

ni gambar pelamin. pelamin jer ada gambor pengantin lum siap lagi at this moment.

kebetulan aku ikut warna tema.haha aku sebenarnya tak tau pun temanya aper. kebetulan tergerak hati nak pakai baju baru aku ni.hehe...

30.4 ari tu kitaorg pegi kenduri kawin dayah. gambar pengantin? haha takder dalam ni sebab kat photographer dia jer ader. ni sebab bosan menunggu pengantin tengah solek tu yang tgkp gambar ni. nanti dah dapat gambor aku upload yo tuk tontonan umum. hah naper ader gambor butterfly n bunga ros tu. sebenarnya takder kaitan pun saja jer nak letak. hehe..to dayah n faizal semoga bahagia hingga ke akhir hayat.


hah ni ler gambar dayah yang sempat aku cilok.hahahah..kan ari tu aku janji nak masuk.so aku masukan jugak ler.hehehe....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...