13 Jun 2011

my wedding....

sekitar persiapan majlis. akak aku tgh sibuk buat pelamin.semua idea dari dia n kami yang lain tukang sibuk ajer.hahaha

berehat seketika.kepenatan memasing siapkan keja.kebetulan lak malam kenduri kami buat bacaan yassin. besoknya pulak marhaban n tahlil.khas buat arwah mak yang dah setahun lebih pegi n tak sempat nak lihat hajat dia dah sampai.


antara hantaran pihak perempuan untuk lelaki

hantaran dari pihak lelaki untuk perempuan
kat bawah ni ada dua tiga keping gambar masa majlis belah aku. hehe aku cilok dari fb photographer kitaorg.haha...apapun alhamdulillah semuanya berjalan lancar.ada lagi dua tiga keping aku nak masukkan nanti.
ni ler kaum kerabat belah aku.yang takder ayah aku jer sebab dia tak suka nak bergambar dalam suasana cenggini disebabkan faktor kesihatan. yang paling sedih mak pun takder time ni.semoga roh arwah dicucuri rahmat. bergelar isteri tanpa mak disisi memang lain sgt2.
hehe meriah tak????memula plan dua jer flower gals akhirnya empat.em[at2 anak sedara aku.pengapit lak adik aku n pakwe dia lah.doa moga jadik ler hujung tahun ni yer.hahahaha

banyak sangat kamera.tak tau nak pandang mana.asal boleh ajer la yer
bersama keluarga belah lelaki.kakak, adik n sepupunya.
makan time.hehe aku tunjuk peace tu kat kawan aku.sekali tak perasan di snap oleh pihak lain jugak.hehehe


ni sekitar gambar outdoor kitaorg. dengan cuaca yang agak bagus tapi panas sket ler. petang lepas semua selesai baru ujan.


my little sis n me
ni lak gambar pelamin.kuning jugak.hehehe...

ni ler kek yang menjadi korban untuk dipotong khas pada ari tu. aku tempah katkak yus. soft fondant kek. sedap sangat.semua org suka....thanks kak yus.lain kali nak tempah lagi ler tuk adik pulak.hah sesapa area kedah yang nak tempah leh ler hubungi akak ni haaaa.tu kat gambar siap ader alamat blog dia n phone no pun ader.ni aku amik dari tuan punya blog kek tu ler. kalau nak make up pengantin, makan beradap n hiasan meja, bilik dan pelamin leh la cari akak aku.hehehe namanya kak nah. sesapa nak leh roger aku dulu nanti leh la aku bagi no tpon.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...