29 Januari 2015

my roses...walawehhh

Yezaaa.aku masih x sign out ni.just wanna share my roses yg kembang megah secantik2nya.sampai cewiii eh teman dibuatnya.asyik nk tgkp gmbr ajerrr la.jom layan n sama cewi macam aku.sebelum tu aku hidang dulu gambar my princes n prince. buah hati ummi. muahhhhh







cantikkan orennya. klu kat umah korang mesti korang pun jadi cewii macam aku. ni arwah mak ada mesti meriah. dia pun sama gak cewii macam aku nanti. huhu miss her so much. bagi those yang memang giler bunga mesti akan jadi giler jugak macam aku bila tengok ros ni berkembang dengan jayanya. jom layan yang bawah lagiiii..

putih...
haha.. nak menyelit jugak ni. bunga kunyit. sedap wooo. tak sangka pokok kunyitku sudah berbunga padahal baru ja aku tanam. rezeki Tuhan bagi. ni pun rezeki tau. tak semestinya rezeki tu duit ajer. kita ni biasanya nmpk yang besor2 ajer. bagi mom yang breastfeed, klu sampai anak lebh setahun pun ada susu tu kira rezeki la jugak tu tapi Tuhan bgi dalam bentuk susu. eh melalut pulak aku. jom layan lagi.

hahaha... model bunga tisu ummi...

hah ni yang aku beli tuk adik aku. cantikkkkk kannnnnn
hah yang ni aku punya. baru nak kuar bunga lepas bnga asl dah gugur...

lawaaaa kannn.kelopak dia tu buat aku nak nyummmmmm2 ajer la. ok la nanti teman masuk lagi gambar roses. sapa yang suka bunga tu tunggu yer......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...