22 September 2010

balik kampung...dan raya

ni diantara gambar-gambar aku n family masa balik kampung sebelum bulan puasa hari tu. baru jer upload n combine sekali. hi gambar masa kat umah akak aku kat kulim tu n umah akak aku kat semeling.tapi gambar itik tu gambar kat umah akak aku kat kulim. suka aku tgk. suasana kampung yang best..
yang ni pulak gambar malam raya n dihari raya. aku ni suka snap gambar. mana yang aku rasa ok aku snap jer.pastu edit n simpan. tu baru separuh antara gambar-gambar keluarga kitaorg termasuklah sepupu n anak2 sepupu aku. ramai lagi sebenarnya. lain kali kena tgkp gambar khas tuk keluarga hussein (tok wan aku)
ni lah diantara gambar raya hari tu.kebetulan celebrate birthday adik aku jugak kan so lagi ler meriah gtu. memang meriah giler ler.penat jugak ler teman.hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...