25 Mac 2011

artwork...

kenapa aku suka lukisan ni? lukisan ni mengingatkan aku pada someone. someone yang sudah sebati dengan hidup aku. someone yang always buatkan aku rindu. someone yang buatkan aku enjoy ngan drawing. tapi per kaitan ngan drawing aie ni yer? hmmm..sebab drawing aie ni ingatkan aku pada mak. seriously said memang ingatkan aku pada mak. nak2 bila aku terpandang muka mak sahak. watak dalam artwork aie ni.dulu pun aku giler beli majalah ujang semata-mata tuk kumpul cerita blues untuk aku ni. bila mak tau dia langsung tak marah sebab dia tau aku bukan suka beli majalah yang bukan2 just majalah tu ajer. sampai giler sangat ngan artwork aie ni akak aku hadiahkan aku frame yang ader ukiran gambar aie n jesica. ada aku simpan kat kg tapi aku ingat nak amik balik kesini la memandangkan mak pun dah takder kat sana. kalau nak tau ni lah salah satu benda yang akan ingatkan aku pada mak. rindunyerrrrrrr

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...