15 Mac 2011

just wanna share


saja jer nak promote tempat makan kat one utama. ni salah satu tempat makan yang sedap jugak ler bagi aku. nama tempat dia 'otak-otak'. ari tu aku makan nasi lemak ngan ayam percik. yummy...

ni lak penang flavor. makanan dia nmpk macam sedap tapi biasa ajer.masak sendiri lagi sedap kot. haha...aku ni kata nak promote tapi just nak gitau jer.

ni buku yang aku beli. aku rasa semua orang patut beli la buku ni. bagus pengisiannya. bukan untuk orang yang nak kawin, atau dah kawin ajer tapi bagus untuk semua.semoga menghargai antara satu sama lain. ada lagi satu buku tapi aku tak sempat nak masuk kan kat sini. tajuknya pemilik cintaku setelah Allah dan Rasul. Bagus sangat. cuba la baca.

hah gambar yang ni just nak share kesesakan semasa nak gi one utama. sesak giler. nasib baik ada keta favourite aku kan depan tu. huhu wolkswagen beatle. warghhh crazy frog aku ngan keta ni. comel2..
hah yang ni just nak share. hasil tangan orang sabah. cantik tak. ni aku pesan kat kakak opis yang gi outstation kesana.really like it. first tengok terus suka. thanks kak ana.hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...