11 Oktober 2012

anakku..macam-macam gaya

assalammualaikum...hah naper tajuk entri tuh gitu. biasa ler bila ader anak ni banyak berkisar pasal anak ler pulak yang nak dikongsikan kat blog ni. sapa tak suka baca, tak yah ler baca. sapa yang suka tuh sila-silakan ler. actually aku der lagi cerpen yang tak di masukkan kat sini tapi lum sempat edit tuh.nanti dah siap edit aku kongsikan kat sini. leh baca copy jangan yer. penat tuh aku buat n perah otak aku time ngandung arituh.

back to cerita nayli nur hana, my sweet daughter tuh. dia ni pantang nampak kamera ataupun h.phone. ader la aksinya. pandai pulak dia buat gaya. tak caya tengok ler kat bawah ni haaa.
ni gambor time aku nak pegi jamuan raya opis aku. plan tak nak bawa sebab dah malam tapi macam tau jer aku nak kuar.dia pun meragam ajer. bila dah siapkan dia, amboi bukan main seronok n elok ler pulak. so bawak ajer laa.
hah ni lak aksi dia time nak keluar jugak.sibuk ajer beraksi. macam2 tapi aku masuk satu ajer.seronok dia bila ummi cakap nak gi jalan-jalan. mood baik ajer. huhu anak ummi suka berjalan rupanya.
jalan penyu jalan. penyu ker. boleh la. ni le mainan kesayangan dia. time geram digigit2nya penyu ni haa.
tengok ler cara dia minum susu. macam2 gaya. tapi sekarang ni lagi advance. kalau duk atas riba tuh tak reti duk diam. kejap kepala kat bawah. badan separuh jatuh bawah. hah tak sempat tgkp leh terus jatuh turun bawah. hehe
ouuucakkk..ummi nmpk adik tak. haha...

anak itu anugerah Tuhan yang amat berharga. bergantung kepada kita bagaimana nak corakkan dia.nak2 zaman yang serba mncabar ni, kekadang si kecik terlebih advance dari umur sebenar hingga tak terjangkau dek akal kita. apapun semuanya terpulang kepada kita.

 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...