03 Oktober 2012

risau hati ibu

hmm..kenapa tajuk di entri gitu. hari ni nak cakap bout risau hati seorang ibu bila kena hantar anak ke pengasuh. tipulah cakap kalau takder rasa apa-apa bila ngantor anak kat pengasuh. aku pun sama. nak2 bila tengok anak menangis sambil tengok kat aku. huhu aku ;((. aku sungguh tak boleh nak lepas. sukar digambarkan ler.nak2 tuk dapatkan pengasuh yang boleh jaga anak kita betul2 memang susah. bukan mintak jaga perfect pun just mintak cara jaga tu biar macam jaga anak sendiri. kalau ler boleh bawa anak ke opis, aku rasa bukan aku jer orang pertama yang buat gitu. mesti ramai lagi ibu yang bekerjaya nak buat gitu. ada taska dekat tempat keja aku ni  tapi limited edition. macamana tuh....tak membantu meringankan kerisauan betul la. sokong tul ngan pm kita yang sarankan buat penjagaan anak kat tempat kerja. bukan per mudahkan parents nak tengok anak dan bagi yang menyusu badan dah mudah. jimat masa dan tenaga. kalau ler jabatan aku ni buat tempat jaga anak kan best. takder ler aku dok pikior2 anak aku macamana. aduhai nayli nur hana. hati umi dah jadi risau ni. pengasuh lum jumpa lagi.Ya Allah berikan hambamu kekuatan dan tunjukkan aku jalan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...