01 Julai 2010

semalam....


semalam...haha.tah apa2 punya tajuk. takder idea la.semalam aku masak spagheti tuk opis aku. hehe...semua cakap sedap.haha sedap ker.tah ler....sebab sehari sebelum semalam aku pass test jpj keta. so memang dah niat pun kalau pass tu aku nak masak tuk member2 opis aku.hehe...kebanyakan yang aku bagi makan semalam adalah bakal2 ibu.hehe..aku ni mana leh tgk org pregnant teringin something. kesian beb. kat bekas housemate aku pun aku bagi. pregnant jugak

haha gambar ni saja aku amik sb aku suka sgt tgk pokok keladi ni. trademark aku dalam aku punya sketch pun mesti ada pokok keladi. cantik betul ciptaan Tuhan.

haha yang ni lak gambar semalam. kena keja tolong org unit pengijazahan. sambil tggu pak guard buka pintu sempat lagi posing kat pokok keladi yang aku suka tuuuu

haha....lambat gak aku balik.byk keja oooooooo..tgk dari jauh cam pokok tiruan jer ek.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...