13 Ogos 2010

aktiviti jabatan aku....

hah ni ler anak buah unit perancangan. hehe..anak bos aku.comel tak.haha suka tul aku tgk.cute sgt.lambat sket tgkp gmbr tu yang jadi camni.mula2 dia dah tgk h.phone pastu bila aku snap sekali dah terlari daaa punya posing.

ni booth unit aku.simple jer.


ni gambar unit aku. unit perancangan dan pembangunan akademik. ni sekitar majlis hari bertemu pelanggan. dari kanan kak su(cc), aku, bos aku n last tu kak rina. ni booth unit akuuuu..simple jer..hahaha
ni kat tempat pendaftaran tuk pelanggan yang datang. saja berborak kejap. buat pantauan...hahaha sebabnya aku bukan der kat luar pun. keja urgent kat dalam opis yang kena siapkan. petang baru aku amik turn ganti bos..
haha...posing beb posing. freee jer.bukan kena bayar pun
tak sangka aku gambar ni diorg masuk kan jugak dalam blog akademik. haha,,,,malu tul
ni kitaorg tangkap gambar beramai....

kalau korang nak tau.ni la hasil fruit carving aku setelah hampir 5 tahun aku tak carving.ok tak.tapi sayang buah ni kat dalam tak berapa elok. that why aku carving separuh jerrrr...apapun bunga ni jadi tumpuan on that day. tak pasal2 bunga ni lagi famous dari tuan yang buat.hahaha..tak kisahla

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...