09 Ogos 2010

kuala gandah trip..hehe


last week, kitaorg pegi kuala gandah. melwat elephant sanctuary n deerland.ni on the way ke tempat yang nak ditujui.kebetulan hujan renyai2. sempat lagi kitaorg posing dalam keta



as long as boleh posing. posing beb. bukan rugi pun.ahaks



ni pulak view sebelum sampai elephant sanctuary. tempat tuk kaki mancing lepak,. siap de pondok lagi


hah ni la kelurga bahagia akak aku. akak aku ajak kitaorg join jabatan diorg pegi jalan2. tu yang adik aku n aku ikut jer.


hah ni kengkwan diaorg ler.hehe..saja jer nak menyibuk


huhu takder org nak tolong amik gambar kitaorg so amik la sendiri.boleh ajer....


hah ni kat pintu gerbang menuju ke tempat gajah2 tu buat aktiviti. best jugak. tepi sungai. view pun ok.


ni adik aku n safia. posing beb, posing


haha..si akif tu. nak pegi dekat gajah. bila pegi takut pulak.


nak tgkp gambar ngan gajah adik aku n safia ni pulak takut. so berlatarbelakang jer la.hehe




haha...memula tu memang nak tgkp ngan gajah.tapi bila tgk bulu2 dia yangterpacak kat bahagian belakang tu tetiba lak aku rasa geli.haha....


'aucakkkk' haha penat aku layan karenah si akif ni haaa.walaupun tak sihat aktif kalahkan org sihat. jenuh ler jugak aku berlari2 kejar.


ni kat area kawasan perhilitan.kebetulan ader sungai kecik.diorg berhenti main air.so kena ler tggu

ni lak kat deerland.




memang jinak giler lah. suka aku tgk.




jangan berebut2.haha...pantang nmpk makanan akan diserbunya kita. sampai panjat2 pun ader.



















haha... kalau silap ari bulan mau di ngap jari aku ingat ubi yang kitaorg bagi makan tadi.ahaksss





hah ni posing orang yang takut nak masuk. geli..haha pelik tul la adik aku ni.rugi wooooooo








ni saja jer bergambar ngan orkid hutan. bila tgk dekat cantik jugak


hah situah ni nmpk jer cam tak geli.lepas jer tgkp gambar cepat2 dia bagi kat tuan punya ular tu.hehe


hah yang putih ni arnab. bulu di cam kucing parsi tuh. lebat giler....


hah yang ni nak tolong akif ni haaa.geram nak pegang jugak tapi tak sampai sangat sebab kandang dia tinngi. tak kan aku nak lepas anak sedara aku dalam kandang pulak.


hah binatang ni aku tak tau aper..


ni tmpt rehat kat sebelah beruang punya cage. amik angin sebelum beruang dijinakkan untuk bergambar


hah ni dia asyik ngan sarang anai-anai.sebab tu ler tak kisah org sangat dah.


hah ni kat sebelah kandang arnab yang color dia sebijik color arnab wonderpet tu haaa.nmpk jer anak sedara aku terus cakap.'eh, eh wonderpet la'.haha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...