04 Januari 2012

just for sharing..

sekadar berkongsi gambar. tak sempat nak masuk sebelum ni.ni baru sempat nak masuk.

hah per cerita ngan kek ni. adik my hubby der mintak buat kek so hubby aku lak ckp last minute suh buat. esok tu dia dah nak balik kg dah. bertungkus lumus ler kami bertiga (aku, hbby n adik) mengadap buat kek ni haaa. tapi yang bagi kat my hubby full choc. yang ni tuk makan kat umah jer. blueberry+walnut buttercake di pipe choc kat atasnya.hehe..rasa dia adik aku kata ok. aku lak kata tak ok.sejak duk cenggini deria aku kurang sensitif. huhu

yang ni lak sesaja ajak adik aku makan cenggini.ala western gitu. chicken grill dengan blackpepper sos yang diletak mushroom. coleslaw yang kubisnya dipotong besar oleh adik aku.hahaha..pastu buat kentang wedges. ayam pun adik aku yang grill.jadi dried sket. takper dia kan budak baru belajar. aku maafkan..

ni pulak kari udang yang diletak terung n tomato. bila buat pekat sedap jugak.

angry bird kek. ari jadi auni safiyah. akak aku ckp ni jer yang ada keknya.comel pulak.hahaha..ank sedara aku sorang tuh memang minat angry bird. dia ni perkembangan semasa tau ajer. tak padan ngan kecik.

kek velvet for my hubby. tempah jer sebab tak sempat nak buat. suprise untuk dia mengantikan birthday dia ari tu. time aku nak sambut besday dia sekali aku demam teruk sampai kena masuk wad. orang raya kat umah aku raya kat wad. cian my hubby. jadi tukang masak tuk wife dia. makanan kat hospital tak best. sup ajer.huhuhu..lagi ler aku rasa tak sihat


hah susah nak jumpa buah ceri fresh kan. aku berkenan tgk so snap ler gambar. kakak opis aku bawa. tah mana dia beli tah.sedap sangat. manis ajer.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...