04 Januari 2012

kenduri kawin adik sepupu..

hmmm lama bebenor teman tak mencoret satu dua tiga kata kat sini yer. maklumlah banyak keja yang memerlukan komitmen yang melampau. hahaha..memang bnyk sampai aku pun naik pening dah camne nak settlekan semuanya. bila gi buat keja luar keja kat opis bertambah lagi. yang sedia ada pun tak sempat nak siapkan. aduhai keja2...dalam kesibukan keja tu semapt jugak penuhi undangan perkahwinan my cousin. aku tak dapat balik kenduri kat kg memandangkan cuti dah takder dan keadaan aku yang tak berapa nak sihat so aku pegi yang dekat ajer. kenduri sebelah lelaki kat gombak. alhamdulillah selesai satu bab kan.




sesi merenjis. hahaha.. renjis jangan tak renjis..

ni sesi beramah mesra. aku pun tak pernah tgk suami adik sepupu aku yang tua setahun dari aku ni. tggk pun kat fb jer so hari tu semua berkenalan. maklumlah sejak arwah mak takder, kampung memang jarang dijengah. bukan tak rindu, rindu sangat tapi keadaan tidak mengizinkan. kami semua berkumpul kat citu ajer. kakak aku pulak wakilkan suami n anak2 dia jer sebab kena gi kursus. aku lak suami dah balik sebelum tu lagi sebab dah abis cuti so aku pegi ngan adik n bakal adik ipar serta abg ipar n ank2 sedara ku jer. kakak aku yang sorang lagi kitaorg jumpa kat kenduri tu jer


ni gambar lum ready dah di snap. hahaha tgk ler aku gelak tuh. melampau tul. nanti bertambah tembam pipi aku asyik gelak jer.


penat betul hari tuh. lepas antar abg ipar aku balik bandar putera, balik ker sebab pastu tu diaorg join kitaorg singah pulak di sungai buluh bersama-sama kakak aku yang baru balik dari kursus tu. cempedak goreng hidangan petang tuh. sedap sangat tapi pastu angin satu badan. malam tu akak aku kat sg buluh tu masak lomak pucuk ubi, gorng ikan bilis, sambal belacan. alahai sdapnya sampai bertambah. biar menu simple tapi menyelerakan cenggitu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...