30 Januari 2012

engagement adik

23/1/2012 tarikh tunang adik aku.ni ler antara gambar yang nak dikongsikan. ader lagi tapi masuk sket ajer la yer.

tempat sarung cincin just simple ajer. guna pakai apa yang ader jer la.

percaya tak? haha aku kan langsung tak pernah terpikir kena buat bunga sirih untuk orang. ni ler percubaan pertama atas permintaan adik aku sambil dibantu suami n mak mertua n ipar aku. hehehe... ok tak?dah ler kedai byk tutup sebab chinese new year. susah tul nak cari buah n bunga.
ni ler antara hantaran belah perempuan kepada lelaki. 7-5

ni lak hantaran belah lelaki kepada perempuan

lolipop bentuk love. honestly takder idea. adik aku ler punya pasal.konon nak buat jambak bunga ler apa. last2 aku gak kena pikir n buat.

haha yang ni kelakar. siap dekat kertas bungkusan tu ader tuli RM0.20. puas aku dok adjust tuk cover harga.
ni lak gula2 mentos plus fruit plus.

hah ni adik aku yang buat tapi hias semua teman ler. dia just buat bentuk ajer.

hmmm selesai satu bab.lepas ni pikir pasal kenduri kawin dia lak.apapun dugaan bertunang ni banyak hope takder la cepat melatah. thanks to my hubby yang bnyk membantu on that day.



2 ulasan:

  1. tahniah adik nor.. dah bertunang. gambo tunangan dia takde ke. hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha..plan memang nak masukkan.nanti nor masukan yer kak sarah.

      Padam

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...