16 Februari 2012

need a rest.....

aku perlukan rehat..?? sudah pasti. sekarang ni minda aku sakit, hati aku sakit, badan aku sakit, otak aku tak leh nak pikir dah. naper??? huhu bebanan keja yang melampau sampai tak termampu dah aku nak buat. tak terkejar semuanya. tangan dua jer, mata pun dua jer tapi keja bukan makin surut makin menambah ader la. ada yang berapa lama tertunggak sebab nak kejar yang urgent ajer. elok aku nak ngadap yang tertunggak, dtg lak benda lain sampai aku tak sempat memandang yang lama tertunggak. aduhai...mcmana nak siap ni.
skang ni tidur aku pun dah rasa tak berkualiti langsung.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...