18 Januari 2013

adik punya wedding


 alhamdulillah akhirnya selamat jugak majlis adik aku pada 12.12.2012. tu tarikh akad nikah. kenduri ari sabtunya.jom kita tengok antara persiapan dan majlis yang berlangsung. semoga bahagia hingga ke jannah.
hah ni sehari sebelum majlis. ummi ngan nayli rasmikan pelamin achiknya. walaupun tak dapat seperti yang diimpikan tapi ok lerrrrrr.

 
 Bunga yang sempat aku beli di pasar pagi tm.murah n berpatutan

 
antara hantaran tuk hari kejadian. bunga sireh tu aku yang buat. hantaran lak part aku camner nak letakkanbarang dalam bekaas tu jer. n cara hias dia. yangbunga cucuk kat hantaran tu adik aku punya part.hehehe

  
meja beradab.hiasan simple seperti yang diminta.hehehe...
 
 antara makanan dan meja yang ader untuk tetamu. makananan sedap2 dan berbaloi2. memang puas hati dan mencukupi walaupun tetamunya agak ramai. x macam my wedding..huhu..xpela bnda dah lepas.


nayli berposing ngan baju yang tak pernah dipakainya..hehehe sebelum tukar ker baju dot2 dia.

nayli dan ummi bersama kek yang disponsor oleh i on that day..

3 gadis pingitan. anak2 sedara jadi flower gals on that day.

ummi dan abh dan nayli.





 kenduri belah pihak lelaki.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...