31 Januari 2013

my strawberry

 hehe just nak kongsikan jer. ari tu aku der beli pokok strawberry. kesnyer aku der tengok blog kak shahriah novelis kita yang masuk mmaster cheff tu. dia dok cerita pasal pokok strawberrynyer yang berbuah aku pun jeles gak tengok so beli la ari tu. masa aku beli tu berputik kecik jer lagi. aku follow jer step kak shahriah tu n memnag ok hasilnya.


 hah masa beli ari tu yang besar tu takder lagi dan jeng2 korang tengok dah masak kat sebelah sinun. nayli dah makan yang depan tu manakala yang belakang burung makan.rezeki dia yer. dah berapa kali petik ni.
 smoothies strawberry dibawah pokok strawberry

srawberry dijadikan hiasan kek yang dibeli. heheheee..saja memanjakan diri sendiri bersama cik abg n my nayli.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsungšŸ˜†. pa...