07 Mac 2014

orang baru..

Assalammualaikum. lama yer aku cuti dari berblog. rindu sungguh. blog aku yang gmbr hilang tu aku dalam proses update semula. huhu..

tanggal 28.11.2013 nayli nur hana dah dapat kawan baru. muhamad izzat afiq.

 hah ni ler kwn baru nayli. sudah 3 bulan sekarang. suka senyum..moga anak ummi jadi anak yang soleh n besar esok leh jaga kakak.

ni gambar terbaru nayli...banyak lagi aku nak crita tapi nanti la yer....
ni gambar masa baru sampai kat jeety langkawi


 peace nayli ada style gitu

aksi nayli bila pakai tudung dan bergambar

 main air bersama cousin2nya. memula tu takut nak main akhirnya dia jadi org terakhir yang tak nak keluar dari kolam tu haaaa

 baru bangun tido. menikmati bauan rose yang umi beli. sebelah tu bergambar bersama baju yang maklong beli di langkawi

sekian dulu yer teman-teman. nanti aku update lagi


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...