14 Julai 2014

pray for gaza..

Assalammualaikum.....nur in the house. yah kenapa ngan tajuk tu. dalam keseronokkan kita menyaksikan perlawanan bola sepak dunia, saudara sesama islam kita disana diselubungi kesedihan dan kesakitan kerana dizalimi oleh Zionist laknatullah. dalam keseronokkan kita menikmati makanan yang mewah sehingga melibatkan permbaziran, mereka disana entah berpuasa sempat berbuka atau tidak. dalam nyenyak kita tidur dikatil dan tilam yang empuk dengan berhawa dingin, mereka tidur berlantaikan tanah dan runtuhan bangunan diselang-seli dengan bunyi letupan.

Ya Allah betapa kejammnya Zionist, ku mohon padaMU Ya Allah, turunkanlah bala pada mereka yang menzalami orang lain. Kuatkanlah semangat saudara-saudara ku disana. Kasihanilah anak kecik yang tidak berdosa itu. dibunuh dengan kejam.

anak kecil menangisi orang yang tercinta. seolah-olah faham dia ditinggalkan.sedihnya..kekejaman zionist memang melampau. 

kanak-kanak gaza bermain di runtuhan bangunan. mereka tidak mengerti apa2. merkalah pewaris gaza namun pewaris inilah yang menjadi sasaran israel. kenapa? supaya tiada lagi waris yang kekal untuk mewakili gaza...



 ibu yang kehilangan anak kecilnya. bahagianya ibu itu kerana anaknya menantikan dia di syurga.

Dimanakah negara2 Islam yang lain. bangkitlah bersatu hapuskan kekejaman. Mari kita sama2 berdoa untuk Gaza. semoga kezaliman itu dapat dihapuskan. amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...