24 Jun 2010

bengkel.....


hehe..ni gmbr aku amik masa tgh bosan jadi urusetia bengkel. waktu tu yang terlibat org2 dari fakulti n tnca. sebelah tu cc aku, kak sue. bila tgkp dari posisi cengini nmpk tembam la pulak muka aku.haha....

mesti korang pelik kan. tajuk bengkel tertiba lak terselit gambar rambutan. haha saja jer letak. ari tu balik kg dapat gak makan buah. tu amik dari umah pak tih aku sb rambutan kat umah aku pokoknya dah kena tebang. kat kebun lak takder org nak pegi. actually kitaorg der kebun buah. tapi sejak mak takder n ayah sakit jarang dah pegi. yang suka pegi aku jer.rindunyaaa..huhu.rezeki monkey2 n binatang yang sewaktu dengannya la. haha....

ni la gmbr suasana bengkel tu. hehe.....saja nak kongsi satu gmbr jer
lebih2 tak yah arrr...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...