02 Jun 2010

hari ni.....

huhu..hari ni aku rasa tak sedap badan. macam nak demam jer.kepala sakit, badan penat. sejak aku keja kat cni, kesihatan aku selalu tak memuaskan. tension ker.....stress ker.....huhu maybe jugak.bebanan keja kadang aku tak mampu nak buat. lately mood untuk keja pun hilang jugak.bila badan dah penat n asyik tak sihat cenggini la jadinya....aku kurang fokus kat keja walaupun aku tetap siapkan keja pada masa yang ditetapkan. tapi quality keja aku dah merosot. itu yang aku rasa.i need a rest. cuti one week aku amik mggu depan pun aku rasa lagi menambahkan penat kot sbnya aku bukan balik rest tapi balik jaga ayah yang sakit.a lot of thing that need to be care about.frankly say, im so tired. tak der org yang akan faham walaupun diorg ckp faham. aku betul2 penat. lagi satu benda yang aku xleh nak tipu diri aku.....i miss my mum very much. Really miss her.tu yang buat aku jadi lagi lemah sebenarnya. aku cuba sedaya upaya kuatkan semangat. mulut jer cakap kuat tapi hati aku tak kuat. aku rasa takut bila tau aku sebenarnya lemah n tak kuat semangat.apapun aku dah cuba untuk jadi kuat semangat kembali. apapun yang aku rasa hanya Tuhan yang tahu. aku dah cuba yang terbaik n the rest aku serahkan pada Tuhan. aku terima seadanya benda yang telah ditakdirkan untuk aku....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...