01 Jun 2010

wedding ana........


29.5.2010 adalah hari pernikahan budak umah aku, ana. hehe....comel betul aku tgk pasangan ni tapi husband dia tu cam susah jer nak senyum. bertemakan biru putih. dewan color biru, khemah lak color biru putih. kiranya sedondong betul la ni.haha...hari tu aku pegi ngan ana ips, pastu kawan dia, pastu sal n wan, n kitaorg berkonvoi ngan abg ajai the family and ikin and husband dia khairul. lepas jer kitaorg pegi kenduri, aku n the gang siggah umah akak aku kat klang jap. haha sesat n tak tau jalan last2 abg ipar aku yang kena jemput kat the little india klang.apapun hari yang memenatkan jugak ler.apapun buat kawan aku ni aku doakan semoga bahagia hingga ke akhir hayat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...