10 Januari 2011

indahnya malaysia...

ni masa kat food court cm. really change. suka aku suasananya. relax n calm. ni makan time.

ni menu on that day. zura amik kuah rendang, sayur campur ngan udang plus ayam goreng. Ada lak tah apa yer. haha tak ingat nama. aku lak..hmm aku ni kan der masalah sket kalau bab pilih nasi campur ni haaa. aku just amik kuah kari n bendi. pastu sayur campur dengan udang plus terlu masin. air lak ice lemon tea. hehe.. yummy2. sedap...

ni ler antara menu kitaorang. nampak sedap kan ice kacang die. ni zura punya order. ada ka patut order benda alah ni sebab nak ice cream ajer. haha....

aku suka view kat dalam. cntik siap ader buaian yang biasa der tepi pantai tuk santai tuh. really like it.

ni lak kat kedai tu jugak tapi tgkla banyak pilihan poskad. sapa2 yang kumpul n suka antar kat kengkawan leh la bagi ni. nak2 kawan tu bukan dari malaysia. leh la tunjukkan kecantikan dan keajaiban malaysia yang diorg tak tau. i love to be a malaysian. hehe

haha..sempat lagi posing. kat kedai kraftangan hasil dari rotan, mengkuang and so on. price pun not bad. boleh ler tuk shopping satu dua.

haha.. ni macam promoter barang2 kraftangan lak yer. aku tgk raga ni. murah ajer tak ingat berapa tapi murah ler.



aku suka betul tgk basikal kecik yang comel2 ni. antik gitu. cantik sangat.

ni lak kat barangan hmmm aper yer nak panggil ni. alaaa lupa ler. adus fail ler nak promote ni haaa. apapun datang jer centarl market, kl. macam2 ader. mak ngan ayah jer takder.

ni pintu masuk. siap der bunga sakura tuh.



hah ni kat little kashmir. macam2 barang ader. aku n the gang just jamu mata jer tapi sempat beli rantai kristal sorang satu.




ni lak kat chocolate butik. yummy2 sweet like chocolate homes.

ni ler kesesakan jalan yang nak pegi ke jalan masjid india. memang ramai giler. sesak

ni salah satu bangunan lama yang ada kat k.l. unik kan. kalau takder yang lama mana nak der yang baru. bangunan lama kalau dikekalkan leh jadi bangunan bersejarah dan unik.



indahnya malaysia. sabtu yang lepas aku ngan member umah jalan-jalan ke k.l naik train. naik train tu memang ok tapi perjalanan yang cepat jadi lambat sebabnya train tu berhenti kat certain tempat tu lama sangat. almost 30 minute dan membuatkan orang bosan untuk menunggu. sesak memang sesak jugak tapi ok ler sebab sekarang dah ader coach untuk wanita. tapi masalahnya yang bukan wanita pun leh selamber jer masuk sekali. pastu leh buat tak tau jer. aduyai nak kata tak faham tulisan atau tak reti baca mustahil ler. hah ni masalah attitude sebenarnya. apapun kitaorg enjoy sangat on that day. kitaorg jalan-jalan kat cm jugak'seriously said dah lama aku tak ke cm. almost 5 years jugak ler. banyak nya perubahan yang berlaku. really said impress sesangat. aku sendiri terpegun. hah gambar2 kat atas tu banyak kat dalam cm ler. bergambar kalahkan orang luar. apa kisah kan. sebabnya keindahan negara sendiri pun kita tak sempat xplore ada hati nak xplore negara orang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...