19 Januari 2011

outstation ke T'ganu

13. jan ari tu aku n kengkawan opis kena outsation ke ganu. kitaorg ada karnival jom masuk u. pembukaan punya karnival. ni adalah gambar semasa nak on the way ke ganu melalui jalan genting highland. suasana berkabus dan agak sejuk. ni baru pukul 9.00 gitu.



dalam perjalanan akak opis ada bagi buku ni tuk baca. aku just belek sket2 jer sebab aku memang tak leh baca time kereta tengah bergerak. cepat pening. tapi honestly said buku ni memang bagus tuk terapi minda wanita. buat wanita, jadilah wanita yang berjaya. salah satu orang yang berjaya ialah berjaya kawal kemarahan dan tak ikut emosi.

ni gambar semasa dah sampai terengganu tapi belum sampai destinasi lagi. destinasi kami ialah terengganu trade centre, kuala terengganu.



welcome to karnival jom masuk u. haha.. ni bukan gambar hari pertama pun tapi hari kedua karnival. hari pertama tak sempat nak posing2 pun sebab banyak benda nak kena settle maklumlah ada perasmian sekali. memang tak menang tangan. kena serbu babe.

ni gambar batu karang kat booth UMT. tempat sendiri leh la buat gempak sket. ni sehari sebelum. esoknya macam2 ikan diorang lepaskan. siap ada nemo n kawan nemo sekali. haha..tak tau nama betul ikan tu aper. memang comel2. asyik aku tengok.


ni lepas habis hari pertama. singgah kat pantai buruk tuk amik angin n hilangkan lelah kena serbu. air kelapa...yummy. nak2 minum tepi pantai. wallahh.. memang best.


wah dunia tengoklah kekhusyukan kawan2ku mengerjakan kelapa. haha kusyuk korek isi kelapa sampai tak perasan aku snap gambar diorg. bila aku gelak baru diorg perasan. hehe

ni masa check in. sempat aku snap gambar lobi primula hotel. unik....






gambar yang lelain adalah gambar masa ari sampai. view memang banyak kat tepi pantai termasuklah tempat aku menginap tuh. walaupun penat tapi best. yang tak best tak sempat nak jalan2 barang 2 atau 3 jam melihat tempat orang. huhu...sempat jelajah kejap jer sebab masa dah mencemburui...takper kalau nak jalan2 nanti kena pegi sendiri baru best. disebabkan nawaitu tuk bekerja so keja ler.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...