04 Januari 2011

kek besday

ready to delivery. hah ni ler dua kek permulaan yang aku amik order.tester ajer ni dulu. insyallah coming soon macam2 jenis lagi. ni pun disebabkan kekangan bahan dan peralatan so gini jer yang kitaorg dapat at this moment. insyaallah lepas ni akan perbaiki lagi. baru nak bermula sebuah kehidupan. just appetizer only. i'll make sure the soup will be better than this.haha....

ni adalah gambar choc yang berbentuk siput yang aku letak atas kek. piping atas tu perasa blueberry.


ni adalah kek birthday member satu jabatan aku. butter choc cake. dalam dia aku letak blueberry termasuk hiasan tuk piping.tulisan tu piping guna blueberry ang butter icing. asyik lekat. tak comel sangat ler tulisan aku nih
practice lagi. practice make perfect.



ni pulak kek untuk besday mak member satu jabatan. butter cake salut choc. piping tu aku letak blueberry plus butter coating and yang tuk piping besar tu aku add choc plus butter for icing.hehe..alhamdulillah semua berpuashati ngan hasil kerja aku yang tak seberapa ni. thanks a lot to my first customers.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...