23 April 2010

demam....




kerja without rest memang memenatkan. dah dua hari aku demam teruk, hilang selera makan, kepala sakit giler. huhu makan ubat pun aku terasa kepala aku berpusing lagi. dah ler time aku kursus lak tu. apapun aku cuba jugak join kursus tu n berikan yang terbaik. aku tak nak spoilkan mood kursus.tapi memang aku rasa worse sangat2. sejak keja kat cini aku kerap lak tu sakit. huhu..sesungguhnya bebanan kerja ni membuatkan kesihatan aku pun getting worse. ye la aku just human being. sedangkan benda bukan hidup pun leh meragam nikan pulak aku.huhu....penat sesangat. penat camner pun by hook or by crook aku kena gak siapkan keja yang bertimbun ni.rasa cam nak amik cuti jer tapi memandangkan tanggungjawab aku belum selesaikan lagi so terpaksa la aku korbankan waktu tak sihat aku ngan ngadap keja. huhu....tensionnyer......apapun walau tak sihat camner pun aku tetap cuba buat ceria. aku cuba jugak buat kuat walaupun hakikatnya aku betul2 tak larat. berdiri lama sket aku rasa nak jatuh. huhu...time tak sihat camni ler membuatkan aku asyik pikir nonsense thing.huhu... aper aku nak buat ek.....should i give up? of course not. i've to be strong.to be more patient. no matter what happen, no matter what reason,life must go on.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...