03 Disember 2010

kawan


Kata orang kawan biar beribu, kata aku pulak memang harus begitu, sebab bagi aku kawan-kawanlah kekadang penghibur dan peneman saat susah dan senangku. Kawan-kawan jugak penasihat tentang kehidupan.


Kata orang kawan yang baik akan mendorong kita membuat kebaikan jugak. Bagi aku pulak takleh letak kesalahan hundred percent kat kawan jugak sebab kita berhak pilih kawan dan tentukan hala tuju kita. Amik yang baik ajer, yang tak baik buang sebelah. Sebab tiap orang ada kebaikan n keburukannya yang tersendiri. Begitu jugak kita. Jadi semuanya terletak di tangan kita sendiri.


Kawan-kawan….terima kasih kerana kekadang menjadi sayap kiri aku, mengurangkan beban kerja aku serta mengurangkan tekanan aku.


Kawan-kawan..hari ini dan selamanya. Jasa kalian aku tak kan lupa. Mohon maaf andai pernah terkasar bahasa dan budi bicara. Tergurau melampau batas susila. Sesungguhnya yang baik itu dari Allah dan yang tak berapa nak bagus tu dari kekhilafan aku sendiri.



Aku sayang korang semua.... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...