27 Disember 2010

resepi time bosan....sedap beb.

menu ni aku masak masa hari ahad cuti yang lepas. pan fried beef with chesee and serve with black pepper sauce. dah lama aku tak masak menu bukan2 ni. hehe..just tuk isi kebosanan tak tau nak masak per tuk lunch so aku masak ler benda alah ni.

yang ni aku tak ingat bila. ikan bilis goreng bercili ngan petai.yummy2

yang ni menu aku bawa bekal. actually tu sebenarnya semalam punya makanan yang aku masak tuk berbuka puasa. so balance aku bawa ler tuk bekal.

ni ler makanan tengahari kitaorg disuatu hari tu..hari sabtu yang lepas aku pegi pasar pagi. haha makan ulam-ulaman ni kan bagus. awet muda gitu. haha...tah ler nak awek muda camner. banyak kolestrol dalam makanan aku ni.aduyai camner nak buat.

actually saja jer nak kongsikan menu2 yang telah dimasak ni. sesapa nak resepi hah bagitau aku.hehe...macam bagus ajer nak bagi resepi kat orang kan. tapi jangan risau aku jamin semua sedap. sebab tester aku kata sedap. hahaha...tester tak bertauliah sapa lagi kalau bukan budak umah teman ler. hehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...