27 Disember 2010

shopping di sogo




suasana kat sogo memang meriah abis beb.wah terkejut aku tgk orang kita shopping. memang tak ingat dunia. aku shopping bersebab dan ikut list so tak der la shopping sakan. lagipun kena budget beb.aku bershopping pun sb nak cari barang hantaran.

bila tgk ari tu, lumrahnya orang kita memang kaki shopping. masing2 sampai tak cukup tangan beb. tah ler itu keperluan atau sekadar keseronokan aku pun tak tau. jangan hujung bulan garu kepala yang tak gatal sudah...hehe..tak kisah ler beb. duit korang kan. sogo memang pack giler . nak2 tgh sales n cuti krismas. yang paling ramai oarng melayu ler yang aku nmpk shopping bagai nak rak.,,mana taknya shopping time barang tgh sales ni kadang orang memang leh lupa diri. mau tak. barang yang branded2 leh dapat dalam puluh. mau tak borong sakan. hehe tak kisah ler. yang penting bijak berbelanja...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...