29 Mac 2012

bila cik suami masuk dapur....

Assalammualaikum....lama tak menulis kat sini yer. lama ker...hmm lebih kurang ler tapi yang pasti tak lama lagi mungkin aku akan bercuti dari memuatkan apa2 entri kat sini selama 2 bulan lebih gitu.hehe..sebenarnya gambar atas ni my hubby dah masak lama. kebetulan dia cuti seminggu ari tu aku lak keja so dia ler masuk dapur. ni salah satu makanan yang dimasak. ikan kembong masak asam. sedap tuh. adik aku pun kata sedap.haha..bila try buat sendiri jadi tak sedap lak. bila gtu faham sendiri la kan. mesti nak org yang sama gak masak. hehehe..hah bawah ni lak choux paste again. aku buat tuk bawa balik kg sket. kebetulan waktu tu tak silap aku nak balik cuti raya cina. time adik aku nak tunang. aku buat bnyk2. adik aku per lagi dah memang dia suka. buat sket masuk mulut sket. haha inti apa? buat cream biasa jer tapi letak blueberry. yang ni sekejap jer masuk mulut dah tinggal sket. memang tak perasan pun makannya. setengah org suka makan time sejuk tapi ader jugak tak suka yang dah masuk fridge. ye la tekak memasing..

yang dalam pinggan ni tuk tangkap gambar jer pastu masuk perut.

yang ni lak dah masuk tupperware sebab nak bawa balik kedah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...