18 Disember 2019

My little caliph besday.......

Assaalamualaikum. ..
Ada apa dgn tajuk tu.???? Hehe..mmg ada cerita.tapi walaupun crita tu dah basi teman tetap nk update juga dalam ni.
Sedar x sedar izzat dah pun umur 6 tahun. Cepat masa berlalu rasa macam bru semalam jer mengandung n beranak😂.
My izzat,alhamdulillah..dulu aku risau x ckp tapi dah pandai mengusik n lawan cakap..adoiiii.apapun alhamdulillah berkat cikgu herlina kat school and aktiviti yg kdg aku sempat buat kat rumah bnyak membantu. Bila sempat rakam aktiviti dia, aku akan gunakan itu utk tunjuk dkt dr masa buat terapi n checkup. Kerana itu juga izzat dapat discharge speech theraphy.
Syukur sangat dapat cikgu yg sangat bagus macam cikgu herlina. Dari izzat x fokus kat school dia blh fokus.


 Brownies kek yg aku buat sendiri hias dgn butter cream topping. Buat last minit sb pagi tu juga anak2 ikut maksedara dia balik kg.
Gelagat izzat, nayli bersama sepupu
Kek brownies ni mmg guna resepi yg selalu aku buat tu.blh cari dkt blog dayang jack.anak2 aku suka resepi ni.lagi satu resepi kek feberet si kakak plak, carrot kek resrpi dlm blog en mat gebu, tiffin biru. Basic kek butter yg blh dimodified utk buat kek lain juag.aku pernh guna resepi yg sama utk buat apple cake.letak palk dgn krim cheese.adoi sedap wehhhhh.
Doa aku buat izzat,semoga jadi anak yg soleh, dapat bercakap dgn lebih lancar, kurangkan keaktifan mu nak.tak terkejor ummi kamu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...