05 Mei 2010

the best actor for 2009/2010


haha.....kelakar pun ada, geram pun ader. aku der story baik nyer nak luahkan kat sini.ada la sorang kawan ni, kawan aku jugak tapi rasa macam tak nak ngaku kawan la pulak. haha.... kawan aku sorang ni, mak aiiii dia punya lakonan semua orang tertipu siot. pandai betul dia berlakon sampai orang tak tau dan tak leh agak ler perangai dia yang sebenarnya. nampak baik giler siot, selalu tolong orang and so on. rupa2nya apa yang dicakapkan semuanya penuh dengan penipuan. haha..teruk betul la org camni. bila leh kata ramai jugak yang tau real story semua bengang giler beb. nampak sangat tak jujur beb. eiiiii...apa motif ler aku pun tak tau.hehe....orang kan ngan kawan-kawan sendiri tak yah arrr tipu2. cakap arr terus terang takder arr kengkawan bengang. dia punya story yang dia kasi tau kat org lain baik punya. macam dia tu cukup bagus. yang tak tahan tu pretend macam tak der apa2 salah yang dia buat. konon2 macam apa yang dia buat tu tak salah la. aku till skang ni cam tak leh caya jer yag rupa dia sebenar cenggitu. salah didikan mak bapak dia ker. tapi aku rasa mak bapak dia ok kot. hehe...kalau korang sendiri pun mesti bengang. bila org tanya siap menafikan lagi.tu yang tak tahan tu. memang layak ler dia dapat anugerah best actor

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...