10 Mei 2010

dugaan lagi.....

lepas satu, satu dugaan datang buat aku.kekadang rasa cam dah tak kuat nak hadapi. semalam ayah baru kuar hospital.huhu...aku faham keadaan ayah walaupun aku tak tahu aper yang bermain dihati dia.semalam adik ms bagitau yang keadaan ayah sama macam keadaan arwah mak masa mula2 dia sakit teruk dulu.hope dia tak der apa2.
akak aku ckp ayah susah nak tido n kadang tak tido. aku tau mesti dia asyik teringatkan arwah mak. memang dia tak cakap tapi aku tau dia rindukan mak aku macam kami jugak walaupun dia pernah ckap kita kena redha dengan aper yang jadi. setiap yang hidup pasti akan mati.lumrah nya memang senang untuk bercakap tapi kadang hati tak izinkan tuk mengiyakan apa yang dicakap. memang mudah menuturkan kata-kata tapi hati tak semestinya dapat menerima dan ikhlas menerima apa yang dicakapkan. kita mungkin dapat tutup kesedihan dengan pamerkan senyuman dan berlagak seolah-olah tiada apa yang berlaku tapi hati menangis kat dalam memang org tak nampak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HASIL TANAMAN ANGGUR KALI KE EMPAT DAN SOKSEK SOK SEK

 Assalamualaikum. lama menyepi kan. dah bersawang dah. tulis blog ni sekadar suka2 je. jadi dah bersawang tak post n tak buka langsung😆. pa...