26 Ogos 2011

menu ringkas di bulan ramadhan

hmm bingung memikirkan menu apa untuk berbuka. makan sensorang kadang bosan jugak. bukak peti ais. hmm ada udang, siakap dan ayam.hmmm akhirnya aku terpikir benda yang simple ni. siakap goreng, sambal kicap dan sup sayur. ok gak kan.hehe.hah ni nak kongsi jer gambar menu aku tu. tak per kan.haha..


siakap goreng. potong dua jer. kalau sekor tak abis lak nanti. time puasa bukan makan bnyk pun aku ni

sup sayur

sambal kicap.nak sedap perah limau sket. yummyyyy..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Donut oh donut

Sebenarnya dah bnyk kli aku buat donut tapi kan kdg mmg la naik, goreng makan gebu bila sejuk jadi liat. Rasa mlsnya la hai nk buat bila ana...